fredag, februari 09, 2007

Rapport från feberland

Okej. Lunginflammation var väl att ta i.

Men vad det däremot verkar vara, är bakteriell luftrörskatarr.

Efter ett besök hos doktorn på vårdcentralen idag så fick jag penicillin och mollipect utskrivet, och förhoppningsvis börjar jag bli bättre snart. Fortfarande pendlar febern mellan 37.5-39 grader mest hela tiden och jag har varit helt utslagen idag. Det är sådana här gånger man tackar sin lyckliga stjärna att man har familj och släkt i närheten som kan hjälpa till med att ta hand om bebisen. Jag har i stort sett bara legat i sängen och gläntat på täcket med två timmars mellanrum för att amma Lillebror och sedan har jag fortsatt att sova.


Jag är minst sagt helt slut. Så nu återgår jag till soffan och liggande läge.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar