onsdag, mars 21, 2007

Hurtbulle

Alltså.

Jäklar vad jag har varit hurtig nu!

Jag har tränat två dagar i rad. Och då menar jag inte några små promenader inte, utan riktiga svettiga, jobbiga konditionspass.

Aerobic är svettigt värre, men oj var roligt!

Imorgon blir det ett pass till.


Idag träffade jag en fd prao-elev från mitt gamla jobb. Hon var på ateljén i två veckor medan jag var gravid.

Vi sågs precis innan jag gick in i träningssalen för aerobicklassen och så frågade hon "har du fått bebisen ännu?"

Jag som hade hoppats att det kanske åtminstone syntes att jag inte hade en hel människa i mig längre.

Jag försökte nog hålla in magen lite när vi tränade sedan. Jag tänkte att det kanske skulle hindra alla andra från att tro att jag var på smällen fortfarande.

Jag fick faktiskt lite beröm efteråt av killen som var ledare.

Fast han kanske trodde att jag faktiskt var gravid och tänkte vara snäll mot mig som trots det orkade hänga med hyfsat.


Det är dessutom lagom snyggt när man ammar och måste klämma in boobs av storleken E kupor i någon slags tvångsröja för bröst. Träningsbehårna är alltid för små och jag får någon slags utplattad uniboob mitt fram. Som en klämd limpa under tröjan. (och så magen a'la femte månaden som skumpar under och verkligen skulle behöva tvångströja, men inte har någon utan skumpar runt fritt). Det är tur att jag inte bryr mig så värst mycket. (Bara yggepygge lite).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar