onsdag, mars 28, 2007

Svacka

Det är så märkligt hur fort dagarna går utan att jag hinner få något gjort.

Häromdagen lyckades jag visserligen frosta av frysen (vilket definitivt var på tiden eftersom jag hittade mat daterad 2003!), men det var enbart för att Mormor var här och tog hand om Lillebror och Farmor var här och tog hand om Storebror. Annars hade jag aldrig fått något gjort.


Jag är inne i en svacka just nu. Drömmer mardrömmar nästan varje natt (de timmarna jag lyckas sova utan att bli väckt av sötaste Lillebror som trots allt sover mycket bättre nu), och jag har svårt att vara positiv. Tänker mycket på min dotter och saknar henne så otroligt mycket. Som tur är kommer hon hem på fredag.

Inatt var första natten på länge som jag inte drömde hemska drömmar. Inatt drömde jag enbart om träning. Antagligen eftersom jag tränade dubbla pass igårkväll och det var så jäkla skönt! Det känns onekligen bra att få lite ombyte i den nattliga horror showen jag utsätts för allt som oftast. För det mesta handlar drömmarna om att jag inte räcker till. Att jag kämpar mig blodig för mina barns skull och aldrig hinner fram innan något hemskt händer dem eller någon annan.


Jag känner mig otillräcklig.

1 kommentar:

  1. Anonym09:27

    vet du!
    känner igen mig. Har varit i dina kläder, jättejobbigt!
    kram

    SvaraRadera