onsdag, mars 07, 2007

Mums

Och varför har ingen berättat för mig hur gott grön ärtsoppa är!

Jag blev bjuden på det idag på lunchen hos en av mina mammapolare och det var helt magiskt gott!

För att inte tala om den där after eight-kakan som vi fick till efterrätt. Den gick inte av för några hackor.

Hur många kalorier det var i den, det vågar jag inte ens tänka. Men det var värt varenda en.



Otroligt nog tog jag faktiskt en hyfsat lång promenad i dag också mitt i snöstormen. Kors i taket.

2 kommentarer:

  1. Anonym11:02

    Du har en härlig blogg gumman! Kan du inte delge oss receptet på den gröna ärtsoppan så att vi också kan få njuta av den? Kram

    SvaraRadera
  2. Anonym12:44

    Men grön ärtsoppa är säkert inte lika kalorität, så det jämnar kanske ut sig? Även jag emotser recept... Nu slår det mig att du verkar vara slängd på det här med tillredning av ätbara saker (syftar alltså inte enbart på marsipanbebisar), åtminstone om man ska döma efter din blogg. Det är säkert fler än jag som skulle uppskatta lite recept här i bloggen, om du vill dela med dig.

    SvaraRadera