torsdag, oktober 04, 2007

Early bird

Tidig morgon för mig.

Pilates kl. 07.00 innan jag skjutsade Storebror till skolan.

Så otroligt skönt.

Ikväll åkte jag och V dessutom på Funk-passet. Det är gratisvecka på gymet så lokalen var fylld till sista plats. 40 personer och fruktansvärt varmt, men alldeles otroligt skönt att få svettas och få upp flåset till roliga (men rätt svåra) danssteg.


Imorse när jag klev ur bilen utanför gymet så mötte jag en av ledarna och hon hälsade så glatt, "är du också här såhär tidigt!?". Jag har varit på hennes pass totalt fyra gånger det senaste halvåret, så jag blev ganska förvånad att hon kände igen mig. Men när jag tänkte efter så insåg jag att jämfört med de andra pinnsmala 18 åringarna som annars går på danspassen så står jag väl ut en del. Det, och att jag tillbringade en tredjedel av hennes förra pass i måndags sittande pga ryggvärk.

Nåja, man kan ju få cred för god vilja ändå! Jag går ju trots allt dit och kämpar på även om jag inte klarar exakt allt. Än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar