onsdag, oktober 24, 2007

Ont

Alltså, jag har skitont i magen.

Jag har typ aldrig haft blåskatarr förut, så jag vet inte om det är så här det skall kännas. Det gör inte ont bara när jag kissar utan hela tiden. Nyss försökte jag sova ett tag, men det gjorde så ont i magen att det inte gick så jag fick ligga med en varm vetekudde och försöka stå ut.

Dessutom äter jag ju värktabletter för ryggen, så när det då gör såhär ont i magen ändå så får det mig att undra hur det skulle ha känts utan värktabletter.

2 kommentarer:

  1. Allvarligt, hur har det gått med det här?! Det är ju farligt som sjutton om det går för långt :-( Om det vandrar uppåt liksom.

    SvaraRadera
  2. Camilla: Tack för omtanken!
    Det är faktiskt mycket bättre. Förmodligen var det en biverkning av medicinen.

    SvaraRadera