onsdag, november 21, 2007

Please



Igår var det exakt tio år sedan som jag och D blev tillsammans.

U2 är D:s favoritband genom alla tider, och det var först när jag träffade honom som jag börjde lyssna mer på dem jag också. D och U2 hör ihop för mig.

Första gången jag verkligen insåg att jag gillade D mer än som en vän var en sen natt hemma hos mig när vi hade sett film och pratade, och TV:n stod på med MTV inrattat och den här låten spelades på en repris av MTV galan.

Det var 1997 och vi var 22 och 23 år gamla.

Tänk om jag hade vetat hur tokkär jag skulle bli i den mannen, vilka underbara barn vi skulle få tillsammans och att vi nu tio år senare skulle vara gifta och vara precis lika kära och galna som vi var i början.

Lycko mig.

1 kommentar:

  1. Anonym14:53

    Nu sitter jag här och småler...
    Ja tänk vad lite man vet. Grattis till er två och hoppas att ni får många många fler underbara år tillsammans.

    SvaraRadera