fredag, november 02, 2007

Tur och retur

Woot. Hemma igen från "Hopparanda" som Storebror säger. Otroligt nog var det vår snabbaste IKEA-runda i mannaminne. Dessutom handlade vi bara en påse grejer och för futtiga 700 spänn. Billigast hittills. Det kan ha berott till viss del på att D tittade strängt på mig och upprepade mantrat "Vi har inga pengar" varje gång jag stod och bläddrade med ögonfransarna och drog i någon gardin. Men jag lyckades ändå smuggla ner lite julpapper och en skål och några smågrejer till Lillebror som blir hela 1 år imorgon.


Hemresan gick förträffligt bra. Alla utom D som körde somnade och sov hela vägen hem. Väl hemma gick Lillebror utmärkt att bara bära upp och lägga i sängen, medan Storebror tog till hela artilleriet mot mig och totalvägrade pyjamas. Måtte den här 6 års trotsen gå över snart. Det är fajt varenda dag om en massa olika saker. Det gör mig helt slut.

2 kommentarer:

  1. Anonym10:13

    Grattis på ettårsdagen Frank! Och Felix i efterskott :)

    SvaraRadera
  2. Anonym10:32

    Grattis till både era fina killar!!

    Kram Milla och killarna

    SvaraRadera