måndag, november 26, 2007

Status

Fortfarande krupphosta på Lillebror och han får mer Mollipect. Otroligt nog sov han hela natten efter att han fått medicin vid halv ett i natt.
Men det är synd om honom. Han orkar inte vara vaken längre än 1.5 timma innan han måste sova igen.

Och nyss ringde storasyster och meddelade att hon är jätteförkyld och stannar hos pappa över dagen eftersom de också är sjuka.

Nu fattas bara att jag också blir sjuk och sabbar mitt träningsflow.

För övrigt är jag jävligt less på att jag tränar som en galning och äter skitbra mat och ändå står vågen nästan still. Det går saaaaaaktaaa. Apa.

6 kommentarer:

  1. Anonym16:10

    Liten rättelse, vi är inte sjuka. Min kropp är dålig orkar inte gå, böja mig osv. Inte sjuk / Anna på andra sidan :)

    SvaraRadera
  2. muskler väger mer än fett!

    SvaraRadera
  3. Anonym22:02

    Min våg går uppåt. Min våg suger fett. Eller nej det gör den ju visserligen inte bokstavligen, vilket dock hade varit praktiskt.

    SvaraRadera
  4. Anna: Fast det är väl också en slags sjukdom ju. ;-)

    Smul: Ja, men om det bara var muskler så skulle jag vara bodybuildare vid det här laget med min vikt. :-)

    sploddan: Det vore ju fantastiskt praktiskt med en våg som verkligen sög ut fettet! Då skulle jag väga mig väldigt ofta.

    SvaraRadera
  5. Anonym11:55

    Faktisk, Nej, en sjukdom försvinner ju, man blir ju frisk. Det jag har kommer aldrig att fara bort och blir aldrig "frisk". så nej :(

    SvaraRadera
  6. Anna: En frisk människa har inte ont. Däremot kan man vara kroniskt sjuk. Dvs vara sjuk utan att någonsin bli frisk. Kronisk smärta blir man aldrig av med. Och det betyder inte att man är frisk.

    SvaraRadera