tisdag, september 09, 2008

Bra TV

Jag har tittat på första säsongen av Dexter.
Det tog sig och blev riktigt spännande.
Jag gillar verkligen Michael C Hall.
Även om det var lite svårt för mig att ställa om till Dexter. För mig kommer han alltid att vara David Fisher, i Six Feet Under.


Och på tal om Six Feet Under, så snubblade jag över en quiz. Which Six Feet Under Character are you?

You're funky Claire, the baby of the Fisher family. Creativity flows through you, but you may not realize your full potential just yet. You are your biggest obstacle and your worst critic.

Kanske inte ett helt oväntat resultat.

2 kommentarer:

  1. Hehe.

    Har sett pyttelite på Dexter. Fascinerad av hans bruna hy och rosa läppar. Fake-tan-effekten?

    Hur mår du förresten nu gumman?

    SvaraRadera
  2. amanda: Det har jag också tänkt på. Att han är så otroligt brun. Det kanske är tänkt att det är för att han får åka ut i sin båt så ofta och dumpa lik i havet.

    Jovars. I'm hangin' in there. Det är upp och ner men lite bättre iallafall.

    SvaraRadera