fredag, september 05, 2008

Stick John Blund, jag har inte tid!

Galet trött.
Stått och slavat vid spisen hos mamma hela dagen ungefär. Fixat käk till hennes fest imorgon. Fyller man jämt så fyller man. Klart mamsen skall få fest. Laga maten är väl det minsta jag kan göra.
Sen springa runt som en galning på stan och köpa present i sista sekunden eftersom det jag egentligen hade tänkt inte gick att få tag på längre. Jag får skylla mig själv som inte kunde bestämma mig och väntade för länge.
Nu: så trött att jag nästan sover. (Det kan hända att jag skriver det här i sömnen).
Men det blir ingenting av det för nu skall jag baka.
Halleluja.

Imorgonbitti tänkte jag försöka hinna med det där Yoga-passet iallafall.

3 kommentarer:

  1. Hej och tack för titten!
    kom snart tillbaka =)

    SvaraRadera
  2. Anonym16:45

    Att skynda sig till yogan är ju lite ödets ironi...
    Ha det bra, hoppas vi kan ses snart!

    SvaraRadera
  3. Anonym09:04

    Hoppas att kalaset/festen gick bra och att du inte somnade mitt i alltihop! ;-)

    Hann du med yogan förresten?

    Kram från ett mulet och blött Dalarna

    SvaraRadera