fredag, september 26, 2008

Washi washi med Boschi

Storebror: "Är det där den nya tvättmaskinen? Cooooolt. Det är silvrigt runt."

Aldrig hade jag trott att jag skulle bli så glad över att köpa ny tvättmaskin.
När våran plötsligt slutade fungera för två veckor sedan hade jag ingen aning om hur snabbt tvättberget växer när man är fem personer i familjen. Dessutom finns det roligare saker att lägga pengar på än en tvättmaskin.

Men min tvättmaskinsångest vändes till lycka på två veckor. Ikväll skall vi äntligen tvätta igen. Wohooo!

Som plus i kanten är det värt att nämna att vi lyckades köpa den på kampanj på El-Giganten sista dagen erbjudandet gällde och fick den tvåtusen kronor billigare än vad den kostar till ordinarie pris idag.

2 kommentarer:

  1. Hej. Eftersom att du sa att det var en kul grej så utmanar jag dig att fortsätta på thriller-stafetten.

    http://redalertputthekettleon.blogspot.com/2008/09/thriller-stafett-enbart-en-viskning.html

    SvaraRadera