onsdag, februari 04, 2009

Lite luft under vingarna

Idag har jag varit på ett uppföljningsmöte på arbetsförmedlingen. Nervöst och jobbigt, men som tur är har jag en riktigt bra arbetsförmedlare som verkligen peppar mig och ger mig bra coaching.
Det känns inte riktigt lika hopplöst när det gäller jobb efter att ha varit där. Det gäller bara att få känslan att hålla i sig längre än en dag och verkligen utnyttja energin till jobbsökeri som leder till något också.

Skulle egentligen på salsa ikväll, men med huvudvärken modell BIG så orkade jag inte ta mig dit utan stannade hemma och nattade mina underbara barn i stället.
Och nu orkar jag bara skriva en enda pytteliten rolig sak och sen tänker jag ställa mig på mina bara knän och be att jag får sova djupt och länge utan att bli väckt av ett endaste litet barn eller vuxen på hela natten.


Dagens roligaste:
Storebror skall läsa läxan och D läser instruktionerna åt honom.

D: -"läs texten tre gånger för dig själv. Läs sedan för en förälder".

Storebror: -"Ola Ola Ola, och och och, Ellen Ellen Ellen..."

1 kommentar:

  1. Anonym12:15

    Håller tummar och tår för att du snart ska få ett jobb. Förresten, tränar du inte på Inpuls längre?

    SvaraRadera