tisdag, februari 24, 2009

This just in

Just nu: Söka jobb-ångest.

Och nu snackar jag inte "Ebba Von Sydow cykla hem i regnet i tårar- prestationsångest" för att man har för mycket att göra och har svårt att tacka nej.

Nu snackar jag "skaffa ett jobb så du kan försörja din familj eller gå under-ångest" och det känns jävligt illa ganska ofta. Det ligger och mal i bakhuvudet hela tiden, och så vaknar jag på nätterna av att det sticker till i magen av ångest över att jag ännu inte har fått jobb.

Men jag försöker verkligen hålla mig positiv.
Jag tänker att "snart hittar jag något riktigt bra".

3 kommentarer:

  1. Och det kommer du att göra!!! Snart snart snart.

    SvaraRadera
  2. Älskade du önskar att jag kunde bara så där "fixa" ett åt dig, för jag kan verkligen känna din oro...

    Kram vännen, det kommer att lösa sig!!!

    SvaraRadera
  3. Anonym21:07

    Det kommer ett jobb åt dig, jättebra att du fortsätter vara positiv! Kram!

    SvaraRadera