torsdag, februari 05, 2009

Lite mer spännande än jag hade tänkt mig

Hej och hå bara vilken natt jag har haft.
Den ena mardrömmen har avlöst den andra och det har sannerligen inte varit speciellt kul att sova.

Här har vi ett urval av nattens mardrömmar som jag minns:

* Är på stan och handlar. Medan jag pratar med en expedit så snor någon barnvagnen med mitt barn i.

* Är i ett hus som plötsligt genom skorstenen invaderas av tusentals små svarta märkliga insekter som sätter sig fast överallt på huden hårt som fästingar och som sedan bara växer och utvecklas till någon slags vidriga..tja.. såg ut som svarta sjöborrar som var helt omöjliga att få bort.

* Ser två människor som håller på att drunkna i väldigt strömt vatten på väg ner mot ett stort vattenfall. Jag slänger ner flythjälp och hamnar själv där i och drunknar nästan. Men de dör i alla fall och nu simmar jag omkring med två lik istället.

* Är i ett hus som brinner. Det slår upp enorma lågor ur källaren och hettan är ofattbar. Alla fönster och dörrar är igenspikade och jag kommer inte ut.


Det låter som att jag har sovit gott. Tycker ni inte?

1 kommentar:

  1. Anonym12:14

    Jösses, vilken händelserik natt :)

    SvaraRadera