söndag, december 11, 2005

Insikter

Nattsuddade igår. Pratade allvar på msn och försökte gå vidare med livet så att säga. Det gick ganska bra och jag har sovit gott inatt. Skönt.



Igårkväll var vi till svärmor och uppvaktade henne på födelsedagen (som egentligen är på måndag). Åt mig kräkmätt på potatisgratäng och älgstek, chokladpraliner och princesstårta. Behöver jag säga att jag inte räknar med att gå ner i vikt den här veckan!?

Julbord två dagar i rad och födelsedagsmiddag ovanpå det har gjort min mage på ganska så dåligt humör. Dessutom har jag fått en hel drös med äckliga finnar i ansiktet, vilket känns för jävligt med tanke på att jag bara för några dagar sedan konstaterade att min hy aldrig varit så bra förr vid den här årstiden. Det måste vara allt socker och fett de senaste tre dagarna som fick min hy att revoltera igen. Men nu vet jag iallafall.
I n t e ä t a o n y t t i g t ! ! !




Jag kan inte fatta att det är jul snart. Den här hösten har gått så fruktansvärt fort och jag har inte alls hängt med i svängarna. Fortfarande har vi inte bestämt hur vi ska fira julafton. Måste kolla med lillebror om de är på väg hit eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar