lördag, december 03, 2005

Tre ting om mig

Okej. Svarar på stafetten från Ingela senast.



TRE EGENSKAPER DU TYCKER OM HOS DIG SJÄLV:

1. Empatisk

2. Kreativ

3. Social



TRE EGENSKAPER DU INTE TYCKER OM HOS DIG SJÄLV:

1. Att jag har kort stubin

2. Att jag har svårt att slutföra saker jag börjat eftersom jag börjar på så många

3. Att jag oroar mig i onödan.



TRE SAKER SOM SKRÄMMER DIG:

1. Att det ska hända mina barn eller min sambo något hemskt.

2. Isiga backar när jag åker bräda

3. Min dåliga rygg (ska den aldrig bli helt bra?)



TRE SAKER DU FÅTT I ARV:

1. Pappas ögon

2. Pappas temperament

3. Min dåliga rygg (det verkar inte bättre).



TRE SAKER DU INTE KAN LEVA UTAN I VARDAGEN:

1. Familjen

2. Glasögonen / Linserna

3. Dansen



TRE SAKER DU HAR PÅ DIG JUST NU:

1. Svart huvtröja

2. Gröna sockar med döskallar på

3. Mjukisbrallor



TRE AV DINA FAVORITARTISTER(just nu):

1. Depeche Mode

2. Coldplay

3. Salsamusik



TRE NYA SAKER DU VILL PROVA INOM DE NÄRMASTE TOLV MÅNADERNA:

1. Resa utomlands med familjen

2. Åka snowboard utan att ramla

3. Min nya kamera



TRE SAKER DU VILL HA I ETT FÖRHÅLLANDE (kärlek är självklart):

1. Närhet

2. Kommunikation

3. Respekt



TRE SAKER DU ABSOLUT INTE KAN GÖRA:

1. Lyfta tungt

2. Att avstå från tårta om det bjuds

3. Låta bli att stöka till hemma



TRE AV DINA FAVORITHOBBIES:

1. Fotografera

2. Baka

3. Åka snowboard



TRE SAKER DU VERKLIGEN VILL GÖRA JUST NU:

1. Åka utomlands

2. Gå ner mer i vikt

3. Tjäna mer pengar



TRE KARRIÄRER DU KAN TÄNKA DIG:

1. Fotograf

2. Konditor

3. Barnmorska



TRE STÄLLEN DIT DU KAN TÄNKA DIG ATT ÅKA PÅ SEMESTER:

1. Thailand

2. Fidji

3. Fjällen



TRE NAMN PÅ BARN: (bortsett från mina egnas)

1. Lily

2. Tom

3. Måns



TRE SAKER JAG VILL GÖRA INNAN JAG DÖR:

1. Gifta mig

2. Vara gravid igen

3. Bo utomlands

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar