tisdag, november 14, 2006

Bebisen sover gott ibland




Inatt har vi faktiskt sovit ganska gott. Lillebror har bara ammat 3 gånger under natten, vilket resulterat i han sovit jättegott och jag sovit hyfsat tills mina bröst höll på att sprängas av all överflöd av mjölk och jag bad att min lilla bebis snart skulle vakna och äta. Det gjorde han inte trots att jag försökte smyga in bröstet i munnen på honom vid minsta lilla tecken på att han höll på att kvickna till. Det resulterade bara i att jag somnade om innan han började äta för att senare vakna och inse att hela hans kudde var alldeles genomblöt av matläckaget.



Häromdagen fick vi ett brev med en jättefin liten mössa. Äkta Emmastickat! Önskar jag också hade tid och energi att hitta på saker att göra. Just nu är jag nöjd om jag hinner ta en dusch emellanåt.

7 kommentarer:

  1. Anonym19:13

    Vaddå inte hinner. Du hinner ta hand om bebis och du hinner ta makalöst vackra bilder. Mer än så behöver man inte hinna! Kram

    SvaraRadera
  2. Anonym20:30

    Wow vilka bilder! Tycker att han liknar dig på den övre bilden, och den andra bilden är bara helt fantastisk.

    SvaraRadera
  3. Anonym22:51

    Han är ju sååå lik Felix!! Häftigt!

    Å supersöt såklart! När får jag hälsa på? *fniss*

    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Haha, värsta supermanposen! Så SÖÖÖT! Och så liten =)

    SvaraRadera
  5. *S* Grattis till lill-killen! *kramar om*
    Han har en sån härlig stil på dina bilder, särskilt på den sista där han sträcker sin lilla näve i luften och visar vem som är bäst... *ler*

    Sååå gullig så man blir ju sugen att ha en själv snart...

    Kram

    SvaraRadera
  6. Anonym10:42

    Ååhh, vilken liten sötnos! Och så lik storebror!

    SvaraRadera
  7. Anonym21:16

    Men visst är han lik Felix!! Det var min första tanke när jag såg sötisen. Och det är så kul att du visar så många kort :o)

    SvaraRadera