torsdag, november 02, 2006

BF+3

Jag blir så frustrerad. Och ond och hormonell som bara den. Mina nerver håller inte riktigt och jag blir skitarg och exploderar för minsta lilla.

Jag har sovit hyfsat inatt. Vaknade av värkar vid femtiden, men ingenting regelbundet och nu verkar de som vanligt ha avtagit.

Men även utan värkar måste jag upp och kissa på natten en gång i timmen och det är ett helvete med min foglossning. Det gör så jävla ont att röra sig!

Jag önskar så otroligt hett att jag skall få egna vettiga värkar så jag kan ringa in till förlossningen och säga att vi kommer in på grund av värkarna.

Istället sitter jag här och sneglar på telefonen och undrar om jag skall ringa dit och fråga om jag får komma bara för att jag inte orkar ha ont längre och vänta på värkar som aldrig kommer.

Så då sitter jag här istället och gör ingenting, och slänger luren i örat på maken som pressar mig om hur jag vill göra och om han skall åka direkt till jobbet från dagis eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar