tisdag, april 29, 2008

Världens bästa man fyller år idag



För er som inte redan visste det så är det här världens bästa man.

På vilka grunder undrar ni då? Vad är det som kvalificerar just honom till världens bästa?


Förutom att han älskar mig och våra barn över allt annat på jorden, är rolig, intelligent, omtänksam, har integritet, är otroligt snygg med världens mest ostyriga vackra hår och luktar godast i hela världen, så är han tydligen en av de där få som automatiskt fixar det här med jämnställdhet.

Allt det alla andra kvinnor klagar över att deras män inte gör utan att de tjatar och projektleder familjen, det fixar min man.


Han är det bästa som någonsin har hänt mig.

Min klippa, mitt hjärta, min själ, mitt allt.

2 kommentarer:

  1. Anonym11:08

    Grattis!! Till er båda får man säga då. Födelsedagsbarnet (även om det nu blev en dag efter) och den lyckliga frun som fått världens bästa man :)

    SvaraRadera
  2. Han tackar och jag tackar. :-)

    SvaraRadera