måndag, oktober 30, 2006

Ingen bebis än

Hemma igen.

Åkte in och fick köra en CTG kurva och prata med BM som i sin tur pratade med doktorn.

Jag fick med mig en sovdos hem med sömntabletter, panodil och bricanyl så att jag kan sova ordentligt inatt och förhoppningsvis är mer utvilad imorgon. Sedan får vi se hur det blir.

Jag gissar att om jag får sova inatt och det inte händer något mer så kanske om jag har tur att jag kan bli igånsatt på onsdag. Men jag vet inte. Det är bara att vänta och se. Men det blir ingen bebis det närmaste dygnet iallafall. Tyvärr.

2 kommentarer:

  1. Anonym21:42

    Håhåj, jag höll på att trilla ur soffan när jag såg att din blogg var uppdaterad *s* tills jag såg rubriken. Attans bebis! Ut med dig nu!
    Jag kommer mer än gärna och knyter sjal med dig och bebis sen! *please, säg att du behöver iallafall liiite assistans??!*
    :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Milla: klart du får komma och lära mig att knyta sjal! Det kan vara bra med proffshjälp. :-)

    SvaraRadera