torsdag, oktober 19, 2006

Långhårig

Men det är helt sjukt vad dagarna försvinner i en evig väntan, och ändå lyckas jag inte göra något vettigt.

Dottern är hemma och hon hostar, hostar och hostar oavbrutet. Febern ligger stadigt på 38 grader och hon är allmänt risig. Det är tur att det finns TV och TV-spel för att underhålla en sjuk tolvåring.



Jag har ungefär hundra ärenden som jag måste få gjort inom de närmaste dagarna. Men det går inte många knop här.

Jag har iallafall lyckats lyfta telefonluren och beställa tid hos frissan på onsdag nästa vecka. Jag har inte klippt håret på ett helt jäkla år!! Fatta vad långt det är (både tiden och håret). Jag har hår ner till midjan nu och jag behöver definitivt få lite fräschare toppar. Sen får jag väl se om jag hinner med den där klippningen. Kanske bebis bestämmer sig för att komma före det. En av mina vänner tippar att vattnet säkert går på loppisen, men det tror inte jag. Jag kommer säkert att få vänta tills jag blir igångsatt någon gång kring den 5 november istället. Det är lika bra att vara inställd på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar