tisdag, oktober 10, 2006

Nedräkning

Wohooo!

Idag kommer maken äntligen, äntligen hem från Spanien. Det har visserligen gått bra här hemma, men det har varit minst sagt tungt att inte ha någon hjälp med vare sig hushållsgöromål eller med sonen.



Kom precis hem från MVC och besök hos min barnmorska. Idag är det 20 dagar kvar till beräknat datum. Det är definitivt nedräkning nu. Allt såg hursomhelst bra ut rent graviditetsmässigt. Mamman mår dåligt som fan men alla värden ser bra ut, och bebisen verkar ha det prima och har nog förmodligen inga planer på att komma ut än på ett bra tag. Vägde mig idag också och jag har gått upp 15 kg sedan inskrivningen.



Nu skall jag käka lunch och sedan unna mig en glass till efterrätt. Det är tur att det finns TV- och film att se på för att fördriva tiden när man har ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar