söndag, november 06, 2005

Ha-begär

Ryggen kändes bättre imorse än igår. Natten utan bäddmadrass var kanhända bra för mig. Vi ska prova sova så hela veckan och se om det blir någon skillnad.


Nu ska jag jobba mer i photoshop. Har massor med bilder att redigera färdigt och det tycks aldrig ta slut.



Jag vill ha en ny kamera NU. En bättre, mer ljusskänslig systemkamera så att jag kan byta optik när jag vill. Jag vill ha antingen den här, eller den här. Den ena är dyrare. Frågan är om den är tillräckligt mycket bättre för att uppväga priset. Kanske bättre att köpa den billigare och satsa på objektiv istället.

Jag är så bortskämd på jobbet eftersom jag där får fota med en sån här. Den är så fin så fin. Men jag kan ju inte jämföra kameran på jobbet med den jag ska köpa. Det är ju inte som att jag har råd med ca sjuttiotusen spänn för bara kamerahuset. No way josé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar