lördag, november 12, 2005

Huvudbry

Lördag på stan för familjen idag.

Åkte in för att köpa farsdagspresent till sambon, och tog med honom för att det skulle bli rätt från början. Jag köpte en slalomhjälm till honom så jag slipper oroa mig lika mycket när han åker fort, fort i de svarta pistarna.



Vinterns ständiga problem med mössor tog vi också tag i.


Att försöka hitta en mössa till sambon, som har rätt stort huvud och mycket tjockt hår är inte det lättaste, och när han dessutom är otroligt kräsen med utseende, och material så får man leta länge.

Det slutade iallafall med att vi köpte sju mössor totalt. Tre till sambon, två till mig och en var till barnen. Så nu har jag något att ha på huvudet i backarna jag också.

Jag åker så sakta så jag behöver ingen hjälm.





Oooh. snyggve mössa. Ull med fleece vid öronen. Helt perfekt. 299kr.




Blev kär direkt. Det var den skönaste mjukaste mössa jag provat någonsin. 20 spänn på Stadium. Årets fynd!

3 kommentarer:

  1. Anonym20:28

    åh. jag superdiggar när du har bilder på dig i bloggen! du är så snygg!

    SvaraRadera
  2. Shit, hur mycket har du gått ner egentligen? Viktrapporterna kan inte stämma. Byt våg!

    Haha, ska du droga sambon sen för at få på honom hjälmen ;) Är inte han aningen för "tuff"?

    SvaraRadera
  3. Anne: Thanks! :-)

    Babelle: Vågen stämmer nog bra. Jag ser nog smalare ut än jag är på bilden. haha.

    Droga? Det var ju han som önskade sig den. Den är snygg, matt, militärgrön. Mucho nice.

    SvaraRadera