onsdag, november 30, 2005

Kalenderdags

Dags att sätta upp adventskalendrarna till barnen. Varje år får de öppna ett paket om dagen till julafton. Det är kul, men jobbigt att slå in paketen. I år har jag inte hunnit handla paketen färdigt. Det blir en hel del godis i. Ids inte köpa en massa småbilar och annt tjafs som bara ligger och skräpar. Mest godis blir det. En liten bit bara. Det räcker bra.

Jag måste göra en till kalender. Storasyster har bara en köpeskalender i tyg, jag har köpt material att göra en hemgjord till henne också men inte hunnit än.

Nåja, hon kommer hem först om en och en halv vecka, så jag har lite tid på mig.

1 kommentar:

  1. Anonym19:28

    Mormor fixar paketen här. Mycket skönt. Jag behöver bara hänga upp dem åt Robin på min tavla från 70-talet.

    SvaraRadera