torsdag, november 17, 2005

Kommer inte på någon bra rubrik...

I en veckas tid nu har jag gått och känt mig lite stel i nacken. Vissa dagar har jag haft jävligt ont. Idag är det mest sådär irriterande stelt. På gränsen till nackspärr mest hela tiden känns det som. Och jag har för mitt liv inte kunnat koppla varför.



Och så idag i bilen på väg till sjukgymnatiken slog det mig: Men förhelvete. Krocken. Är det därför jag har ont i nacken, dammit?


Ingen salsa ikväll. Var på väg, men ångrade mïg i sista stund. Salsade igår och ska salsa i helgen igen, så jag stannade hemma med min nacke istället.



Idag var jag till Eviva och pratade om utbildning. Vi får väl se om det leder nånstans.



På två dagar har jag fått två sms "C & L har fått en liten pojke" och "Vi har fått en liten flicka..." Hoppla bara, vad det kommer bebisar nu i bekantskapskretsen. Grattis, grattis!!



Och jag är så jävla trött, trött, trött. Imorse väckte sonen oss 06.05.

- "Mamma, pappa, jag behöver gå och kissa och jag vill inte gå och kissa eeheensaaaam".

Vilket han givetvis gjorde ändå när han insåg att vi inte alls tänkte kliva upp och starta någon ny följapåtoamittinattenionödan-tradition. Hos oss är det natt tills pappas klocka ringer. Tills dess sover man.

Och det tänker jag också göra nu. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar