måndag, november 28, 2005

Ny vikt - nya jeans

Sent som fan. Borde verkligen gå i säng, men ska bara uppdatera med lite bilder först.


Här är jeansen jag köpte idag. Mitt första par jeans på fyra år! Köpte en modell som jag ska kunna ha även när jag har gått ner några kilo till.



Igår var vi på salsafest på Kafelino i stan. Lyckades lura med sambon trots att han inte alls dansar salsa. Han fick titta på när jag dansade istället, vilket inte var speciellt mycket eftesom jag satt inklämd brevid honom största delen av kvällen. Det var i vilket fall som helst väldigt roligt. Han gav något halvhjärtat löfte om att försöka lära sig lite hemma med mig, så jag får väl försöka salsadressera honom lite.

Jag var nykter som vanligt och körde bil. Jag har absolut noll lust att dricka alkohol nuförtiden. Det är så otroligt bekvämt att kunna köra hem och slippa vara bakis. Jag har precis lika kul ändå när jag är ute så jag har verkligen inget behov av att dricka. Jag har heller aldrig hört till dem som tycker att öl är gott, så det finns ingen alkoholhaltig dryck som jag saknar. Jag vet inte hur jag blev såhär präktig, men att jag har ätit värktabletter med strikt alkoholförbud under så många år har väl gjort sitt. Jag är dessutom glad över att vara fri från dem nu.

Vi vaknade strax före elva imorse. Sonen sov hos farfar och vi fick en heldag ute på stan bara jag och sambon innan vi hämtade honom vid tre tiden idag.


















Sambon köpte en snygg ring till mig som jag trånade efter på jeansaffären. Me like.

Första advent idag. Satte upp den nya julstjärnan i sovrummet.

3 kommentarer:

  1. Anonym14:19

    Vicka schnygga jeans på en schnygg brutta! *s*

    SvaraRadera
  2. Snygga jeans, snygg stjärna och verkligen snygg ring! Tänk, jag har en väääldigt snarlik, fast min går i turkost. ;-)

    SvaraRadera
  3. Eline: Köpte sjärnan på elkedjan för 149kr. :-)

    Tack för kompimangerna allihop!

    SvaraRadera