onsdag, september 27, 2006

Cravings

Är på väg i säng. Dagen har gått så fort att jag knappt hunnit med något vettigt alls. Jobba, äta, sova, vattengympa och lite TV. Ett halvt paket GB glass, två snickerglass och en bakelse har jag visst också hunnit sätta i mig idag. Jag får lite ångest, men jag har värsta jäkla cravingsen efter slisk. Det är helt sjukt.



Imorgon skall jag till sjukhuset för ett Norea-samtal igen. Det är verkligen tur att det finns för oss som är förlossningrädda. Träffade en annan gravid tjej idag på vattengympan och hon går också på Norea-samtal. Att prata med henne kändes jättebra eftersom hon verkade förstå precis hur jag känner. Hon verkade ha ungefär samma oro och erfarenheter som jag.



Nu måste jag sova. Intensiv dag som väntar imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar