fredag, september 29, 2006

Zombie part II

Jag lyckades sova en stund och drog mig sedan till stan. Väl där höll jag mig pigg och vaken i några timmar medan vi åt lunch och fikade, sen hann jag hämta sonen på dagis och nu är jag i zombie läge igen. Försökte be maken att åka till ICA för att köpa mjölk och hö till marsvinen, men han tyckte att mjölken kunde vänta till imorgon. Höet kan inte vänta, så det blir till att svira iväg med kryckorna själv ändå för att de små bestarna behöver käk.

Hämtmat idag igen. Jag kan ju iallafall försöka dämpa ångesten över att vi äter hämtmat så ofta och att det blir dyrt med att det faktiskt är fredag idag och då kan man ju få lyxa till det lite. Ikväll lyxar vi med thaimat.



Jag har tusen projekt som jag vill ta itu med innan bebisen kommer. Jag fattar bara inte var jag skall få energin ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar