lördag, september 23, 2006

Lilla bebis T



Idag har jag fått äran att hälsa på liten bebis T.
Det är så fantastiskt att tänka på att det var hon som låg i magen på E bara för en vecka sedan.

Trots att jag fått två barn så känns ändå hela känslan av att det faktiskt kommer att komma en bebis ur min mage helt overklig.


Jag blev helt iskall när jag gick förbi dörren till förlossningsavdelningen på väg till avdelningen där lilla bebis T bor med sin mamma just nu. Jag känner mig inte alls redo för att föda barn eller vara på BB. Det är nog en väldig tur att jag skall på Norea-samtal nu i veckan igen med tanke på hur snabbt förlossningen trots allt närmar sig.

1 kommentar:

  1. Anonym14:17

    Så underbart att få se mor och dotter, längtar så efter att få komma upp och snusa in den ljuvliga doften av mirakel :) Du är en riktigt duktig fotograf, bilden på en gravid E är den vackraste bild jag sett.. allt är så perfekt, skuggorna, håret som hänger ner, ljuset, ömheten. När (om) jag blir gravid vill jag anlita dig :)

    Lycka till med ditt egna mirakel Ina!

    SvaraRadera