lördag, april 29, 2006

En flygbiljett till sydligare grader

Jag har äntligen bestämt mig för vigselring. Det känns otroligt kul. Tittade på de två ringarna jag velade mellan och fick bra smakråd idag av sambons styvmamma efter födelsedagsfikat. Så nu har jag bestämt mig.



Sambon fick en resa i present av mig och resten av familjen. Hans bästa kompis/bestman har flyttat till Alicante i Spanien tillsammans med några andra av sambons volleyboll kompisar, så jag tänkte skicka ner honom dit på semster för att spela volleyboll och umgås med killarna. Det blir säkert jätteroligt för honom, så det kan han behöva.



Jag måste lära mig att göra syltad ingefära själv. Köper färdiga burkar på affären, men den man får på restaurang är snäppet godare helt klart. Sushi är den godaste maten som finns. I love sushi! Jag måste äta det till lunch någon dag snart igen. Jag längtar tills jag kan äta tonfisk och lax igen på sushin. Nu får jag hålla tillgodo med räkor, maki, och diverse vegetariska bitar.



Jag har lite panik över inbjudningskorten. Nu måste jag ta itu med dem snarast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar