söndag, april 23, 2006

Nu är det vår igen

Phew.

Släpade mig iväg till klubben efter att ha sovit på soffan ett par timmar i fredags, så jag dök inte upp där förrän strax efter midnatt med kameran under armen.

Minglade omkring till två, då kroppen sa stopp, så jag tackade för mig och åkte hem. Jättekul att klubben är igång igen, men det var väldigt skönt att kunna åka hem innan stängning med tanke på mitt tillstånd.



Jag tänkte ladda upp nån bild här, men datorn vill inte vara med och photoshop klagar "could not complete request because scratch discs are full" så fort jag försöker göra minsta lilla manöver. Det suger.

Min egen lilla personliga datanörd till sambo har inte heller hunnit fixa problemet åt mig så jag får snällt vänta till någon annan dag.



Det tog knäcken på mig att gå ut i två timmar. Jag kom i säng vid tre tiden natten mot lördag och sov till elva på morgonen. Sen gick jag och lade mig igen strax efter två och sov till sex. När kvällen kom så somnade jag ändå gott före midnatt och sov som en klubbad säl till nio imorse. Min ork är verkligen inte som den ska.



Idag har vi premiärgrillat hemmagjorda hamburgare ute i solen på altanen. Jag älskar när det luktar grillat och sommar.
Nu är dessutom våren äntligen på väg hit också. Två små blommor har kommit upp i rabatten på baksidan av huset. Igår morse fanns en gigantisk snöhög fortfarande på plattorna på baksidan, men jag hackade sönder den med en spade och tre timmar senare var all snö borta. Det gick hur fort som helst!

Ge mig sommar NU!

1 kommentar:

  1. Anonym10:33

    Oj! Du verkar verkligen vara helt utmattad just nu din stackare. Kramar i massor

    SvaraRadera