måndag, april 10, 2006

Morgonpanik

Jag har tillbringat den senaste timmen med att leta efter fjärrkontrollen till TV:n.

Sambon brukar gömma undan den från sonen så att inte han skall titta på TV på morgonen när han skall till dagis och det hade han gjort i morse också, med resultatet att inte jag heller hittade den och så svarar han inte i telefon.

Efter många om och men så återfanns min älskade fjärrkontroll i ett av kökskåpen, bakom tallrikarna.

Jag hann bli orolig att jag inte skulle hinna se Tempela på TV4 morgon. Men nu är ordningen återställd.

2 kommentarer:

  1. Anonym08:24

    He he, bra ställe för fjärren. Undrar om man kan trycka dit en Xbox och två datorer också?

    SvaraRadera
  2. Men vad sjuttsingen hade du gjort om du inte hade hittat den i tid då?
    Satt på tv'n manuellt var väl inget att tänka på, eller?

    Skulle döpa det till "Inas I-landsproblem".

    =)

    SvaraRadera