torsdag, april 13, 2006

Killing time

Usch vad jag har tråkigt.

Nu har jag legat i sängen i timtal och bara slösurfat runt på helt menigslösa grejer. Jag har inget som helst mål med mitt internettande just nu, jag bara tar död på tid.



Skärtorsdag och klockan är kvart över fem. Jag borde hojta till sambon att vi rimligtvis borde äta middag snart.

Jag har ingen aning vad vi skall äta. Jag kan inte förmå mig själv till att hitta på saker när jag mår illa. Om han föreslår pizza eller makaroner och färdiga köttbullar en gång till så måste jag ta honom ordentligt i örat och visa vägen till receptböckerna som står på rad och väntar på att användas av fantasifattiga personer som min kära sambo.

Jag står inte ut med lukten av mamma scans längre. Det finns knappt ord för att beskriva hur vidrigt de stinker.

1 kommentar:

  1. När man öppnar en förpackning Mamma Scans så luktar det ju fis...
    _____________________________

    Go och glad påsk ska ni ha!

    Påsk-kram

    SvaraRadera