onsdag, april 19, 2006

En sån där dag

Äh. Jäkla skit.

Bara en sådan där dag.

Vaknar med massivt illamående. Käkar frukost liggande i soffan. Ser på TV och hoppas att det skall gå över. Det gör det inte.

Ringer jobbet och säger att jag kommer senare när jag mår bättre.

Sen skjuter jag på det där med att åka in en timma i taget. Mår aaaningen bättre, men känner mig fortfarande hängig, illamående och dödstrött när klockan har passerat tolv, så jag inser att jag inte kommer att orka åka in till jobbet och ringer och säger det.

Det var väl nu jag skulle orka ta itu med skolarbetet.

Jag orkar, orkar, orkar inte.

Imorgon skall jag försöka jobba heldag. Kompensera att jag inte orkade alls idag.

2 kommentarer:

  1. Anonym16:41

    *tröstar*
    Om du har fönster i hallen kan du matcha med de här gardinerna!
    http://www.textilboden.se/product_info
    .php?products_id=729.
    Du får typ Copy + Pasta. :)
    Min tapet är uppe nu förresten, så läcker! Visar foton sen, när jag får rumpan ur och fotar. :D

    SvaraRadera
  2. Anonym22:31

    Nu måste väl illamåendet ge sig snart! Fy så hemskt... *flashbacks*

    SvaraRadera