fredag, april 07, 2006

Typ solo

Jag är ensam hemma med barnen ikväll.

Sambon har varit på personalmöte på jobbet och efter det så skulle de spela minigolf och käka middag.

Jag skramlade ihop de pengar jag kunde hitta hemma (jag som sällan har kontanter på mig) och beställde en familjepizza eftersom tanken på att laga mat gav mig kväljningar.

Ungarna har glatt satt i sig pizza, men själv har jag inte ätit speciellt mycket. Pizza är inte den trevligaste eller mest lättsmälta maten man kan äta när man kräks ofta. Fy tusan.



Jag har börjat titta på Greys anatomy. Har kollat tre avsnitt idag och är redan fast. Kul med en ny serie.

Jag har försökt titta på Alias, men det är bara inte samma sak längre. Jag har blivit less.



Igår kollade sambon och jag på Lost. Vi börjar båda bli lite irriterade över att det händer så vansinnigt lite i varje avsnitt oftast och att det känns som att de drar ut alldeles för mycket på allt. Men det är väl så.. de mjölkar väl kossan medan de kan. Det är bara synd att en så bra serie blir sämre bara för att den blivit så populär och de som gör den vill tjäna så mycket pengar som möjligt.

3 kommentarer:

  1. Anonym23:57

    Jag håller med, Lost har helt tappat sin charm. Det händer knappt någonting och jag blir bara irriterade på alla egoistiska puckon i den serien.

    SvaraRadera
  2. Lost är Jätteirriterande, det händer INGENTING och man får aldrig reda på något! Grr.

    SvaraRadera
  3. Anonym17:25

    Ja, jag håller med. Lost har drabbats av Days of our lives-flunsa!

    SvaraRadera