lördag, april 01, 2006

Lördag morgon

Jag är själv med barnen idag. Sambon hjälper sin mormor att flytta.



Jag mår sådär. Halvkymigt, ibland hyfsat och ibland illa som fan.

Ungarna bråkar och det gör mig vansinnig. Sonen gör sitt absolut bästa för att provocera och reta sin storasyster och jag blir så frustrerad över att han inte lyssnar och slutar. Han skall ständigt ha fjärrkontrollen och makten vid TV:n, och får han inte det så börjar han slåss tills hon ger sig. Det funkar uppenbarligen utmärkt, men det är verkligen inget trevligt sätt.

Han är världens sötaste, men han kan göra mig helt skogstokig ibland. Han är precis lika envis och egensinnig som sin mor. Det skall bli väldigt intressant att se hur han reagerar när han inte längre är yngst.



Jag måste försöka hitta på något med dem idag trots att jag mår illa. Annars kommer de väl att klättra längs väggarna snart.

1 kommentar:

  1. Anonym21:08

    Hej gumman. Jag har varit lite slö på att läsa bloggar sista veckan, så jag hade helt missat att du blev inlagd. Skickar massor av kramar till dig!

    Och visst 17 rockar Martha!!

    SvaraRadera