måndag, april 03, 2006

hhhaarrkell

Vaknade imorse med en röst förvillande lik Sven Wollters. Jag har tydligen åkt på någon slags förkylning som helt och hållet har satt sig på stämbanden.

Dessutom har jag ont i ryggen. Jag tror att jag sträckte mig när jag överraskades av illamåendet imorse och knappt hann till toa innan jag fontänkräktes. Sträckningen kom nog när jag försökte pricka rätt fast jag knappt var framme.



Annars mår jag illa. I feel sick sick sick goddammit.

Sambon börjar säkert lessna på mig nu eftersom jag är expert på att stöka till och dra fram grejer här hemma i jakten på något att sätta i mig utan att kräkas. Att äta är en heltidssyssla just nu. Jag klarar med nöd och näppe att öppna kylen och ta fram något att äta.

Plocka undan däremot; not so much.

Stackars sambon. Det är tur att jag kan skylla på att det är han som har ställt till mitt illamående om han börjar klaga.



Nää. Nu måste jag ligga ner igen. Får väl fortsätta att kolla på Veronica Mars. Har nu tittat på 32 avsnitt sedan jag började i förra veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar