söndag, april 16, 2006

Rundare

Jag har kommit på att jag inte alls pallar att äta godis nu. Jag börjar må otroligt illa om jag har ätit godis. Det känns hur trist som helst eftersom jag de gånger under påsken som jag har ätit godis har mått hyfsat bra precis innan och så har jag ätit några godisar som alla andra, med resultatet att jag mår riktigt, riktigt dåligt efter en stund. Slutsats: inget godis för mig på ett tag.



Magen växer. Vecka 12 nu och och man kan ju undra hur magen kommer att se ut med tanke på att det är ungefär 28 veckor kvar av graviditeten. Cheezus.

5 kommentarer:

  1. Anonym23:22

    Åh vilken fin mage =) Vad snabbt tiden går! Nyss var det ju helt färskt allting. Då håller jag tummarna för att illamåendet börjar avta snart, det BORDE ju det, eller?

    SvaraRadera
  2. Emla: japp. jag är säker. Fick göra ultraljud när jag låg inne och fick dropp. Det är bara en som tur är. :-)

    SvaraRadera
  3. oj oj vilken mage. lycka till. bra blogg förövrigt=)

    SvaraRadera
  4. Anonym22:30

    Cheezus! Du ÄR ju gravid! På "rikt" :-D

    SvaraRadera
  5. Anonym17:46

    Jag har tvillingar men inte ens jag var sådär stor. Är du verkligen inte längre gången...?!

    SvaraRadera