söndag, april 09, 2006

Seg söndag

Jag har ingen aning om exakt hur många avsnitt av Greys jag har klämt idag, men många är det. Jag har legat pall i sängen mesta tiden, med avbrott för att klämma i mig en fiskburgare från max och lökringar. Det var ingen höjdare med fiskburgaren. Ibland är mina cravings helt missvisande.



Hursomhelst så har jag mått hyfsat bra idag eftersom jag har rört på mig minimalt. Vilket går ganska bra när jag som idag har något att göra ändå. Greys är verkligen bra. Man får lite lust att bli kirurg. Bara sådär. Precis som att det skulle vara så i verkliga livet som på TV. Dream on.

2 kommentarer:

  1. Anonym08:55

    Jag har haft funderingar på att börja på ICA för det verkar ju jättekul... Fast det är väl inte heller på rikigt.

    SvaraRadera
  2. Ja visst är Greys bra! Jag är helt fast. Jag tänker på Greys, jag drömmer om Greys, jag funderar på Greys. Hur långt har du hunnit?

    SvaraRadera