torsdag, december 11, 2008

Dag två

Det är idag det gäller.
Blir det jobbigt eller inte?

Jag trotsade tillståndet igår och drog iväg på salsakursen eftersom det var sista gången.
Det gick ganska bra, i allafall till slutet när jag blev så yr att jag nästan svimmade och fick lägga mig ner på golvet med fötterna i högläge.
Vad är det man brukar säga: Är huvudet dumt, får kroppen lida.

I natt har jag sovit ruggigt dåligt. Drömt svettiga mardrömmar och fått byta tröja två gånger. Drömde att jag blev stucken av en hel getingsvärm på låret, och att en släkting hade galet mycket fåglar hemma. Det var som i Hitchcocks "Fåglarna". Vi satt där i deras kök och överallt satt det fåglar av alla de slag och kluckade hotfullt och var vidriga.
Man kan lugnt säga att det inte blev så värst mycket sömn för mig.

Nu: frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar