söndag, december 14, 2008

Låst var det här

"Jamen ta iiii då!!!"

suckar jag och tvingar D att gå igenom min rygg en gång till.
Jag har fått låsningen från hell mitt mellan skulderbladen och det finns inget bekvämt sätt att vara på. Allt gör ont.
Igår på bion höll jag på att vrida mig ur stolen och halvlåg/halvsatt om vartannat sådär snitsigt som ungar gör när de går på bio och föräldrarna bredvid väser "sitt ordentligt" hundra gånger i ett desperat försök att slippa skämmas ögonen ur sig.
Men hur mycket D än trycker och bänder på kotorna så sitter låsningen kvar. Den släpper inte.
Det är bara att vänta till torsdag och tiden hos min sjukgymnast. För när Maggan knäcker till ryggen så finns det inte en låsning som kan stå emot.

Tillbaka till gårdagens biobesök. Filmen vi såg var The Day The Earth Stood Still. Ganska oengagerande story även om Keanu var snygg men stel som utomjording. Inget att lägga biopengar på skulle jag vilja säga. Det räcker bra med trailern tills DVD:n kommer ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar