fredag, december 19, 2008

Stjärnor

Årets julfönster hemma hos mig.


Min fina blommiga favoritstjärna som bildar så vackra mönster i taket i vårt sovrum.


Pojkarnas djungelrum med extra gröna väggar i psykedeliskt mönster. Och så den vackra stjärnan med guldtrådar som Storebror valde själv förra året.
På väggen hänger Storebrors önskelista.


Storasysters rum. Bollar som är snygga nog att hänga uppe året runt, men som vi bara tänder vid jul.


Hallen uppe. Utomhus snö på taken... bara tomten är vaken.


Vardagsrummet. Kolla in min nya adventsljustake, med rejäla ljus som garanterat inte brinner ner innan julafton.


Stjärnhimmel bakom TV:n och så en annan favoritstjärna på den.
Vem annars om inte Taylor Kitsch. Mitt frikort i fantasin.
Svårt snygg.

4 kommentarer:

  1. Han såg ju ut som Andreas ;)

    SvaraRadera
  2. Belle: Möjligen i längden på håret men inte annars.

    SvaraRadera
  3. Anonym12:56

    Vad härligt det så ut i killarnas rum med stjärnan och det grönaskenet. Lite ovanligt för mig (som "julstjärna") med bollarna i F:s rum men härligt det oxå.

    Själv håller vi på att städa, ducha blommorna, skall börja stryka gardinerna, gå upp med Julkartongerna till vindan. Mycket att göra så lite tid, min ork finns inte, men jag måste ju.

    SvaraRadera
  4. Vackert!

    (vi har också sonyTV)

    SvaraRadera