onsdag, december 17, 2008

En fin utmärkelse

Titta vilken fin utmärkelse jag fick av Kramgo72's tangentbordsklotter. Den gjorde mig jätteglad.


"Denna blogg byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid o relationer!

Dessa bloggar är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, kommer ännu fler vänner ha fortplantat sig.
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare. Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse…”

Och nu skulle jag välja jag ut åtta bloggar som jag verkligen tycker om...men jag fick ångest för att jag tycker om fler än åtta så jag kunde inte välja.

Ni kan titta i min bloggroll till höger istället.

(Fast jag kan avslöja att senaste favoriten just nu är Mård på öppen gata).

2 kommentarer:

  1. Anonym17:06

    Det var så lite så...
    Gillar din blogg, för du verkar vara bara dig själv och jagar inte en massa mer läsare och utmärkelser.

    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla, nu blir jag helt rörd.

    SvaraRadera