måndag, oktober 10, 2005

Det där med vikten igen

Vägde mig imorse igen.



Dagens vikt Mån. 10/10: 79.1 kg.

Förra veckan: 79.4 kg.




Ner tre hekto. Inte så mycket, men då har jag å andra sidan inte räknat några kalorier.

Idag har jag däremot börjat. Nu räknar jag points. V på jobbet gör också det och började idag så det känns bra att ha någon annan där som peppar och ser till att lunchmaten blir nyttig.



Middagar har vi nu planerat hela veckan och sambon skall göra middag lördag och söndag. Han har valt ut två recept ur mina v.v kokböcker.

Så nu har jag dåligt med ursäkter att inte gå ner i vikt.


För övrigt så är jag helt fruktansvärt trött idag. Orkar knappt hålla mig vaken och funderar starkt på att gå och lägga mig strax trots att klockan bara är nio.

1 kommentar:

  1. Glöm inte att röra på dej också. Ekvationen för att gå ner i vikt är ganska enkel - i teorin. Tillför inte mer energi än vad du gör av med.

    Lycka till och kämpa på.

    SvaraRadera