tisdag, oktober 25, 2005

Var går gränsen del 2

Min blogg är min blogg.



Ja, eller hur.

Och jag skulle kunna skriva vad fan jag ville om en jävla massa människor som jag har åsikter om.

Jag skulle kunna skriva spaltmeter om personer i min närhet och de fel och brister som jag tycker att de lider av.


Men jag låter bli.

Eftersom det finns andra inblandade, och jag har ingen lust att dra någon genom smutsen.



Men det finns andra som gör det.

Och jag kan inte annat än sucka medlidsamt över bristen på respekt.



Det är bara så jäkla synd när det finns barn involverade.

2 kommentarer:

  1. Klokt. Ibland bör man utelämna åsikter och tankar när det bara sårar.
    Har inte varit här tidigare, men återkommer säkert!

    SvaraRadera
  2. Både och. Klart man inte skall såra i onödan, men å andra sidan får väl folk stå för vad dom gör. Själv drar jag mig för att lämna ut andra än mig själv. Jag har skrivit om min dotter, men visat henne vad jag skrivit, så att det inte blir några konstigheter.

    Bra blogg, förresten.

    SvaraRadera