måndag, oktober 17, 2005

TV nörd

Jag hinner knappt se på TV längre.

Fatta.



TV var mitt liv i princip tidigare.

Fortfarande har jag en hel drös med serier som jag måste se. Men sedan videon slutade funka och jag helt skippade Days of our lives (jajjamän, såg det måndag till fredag i drygt 6 år), så har TV bördan blivit något mindre.



Fortfarande måste ändå en hel del hinnas med:



Lost, Desperate housewives, 24, Alias, OC, One tree hill, City akuten, Simpsons, Six feet under (bästa, bästa, bästa serien!'), 4400, Gilmore Girls och Medium.



Sen finns det en del annat också som jag ser. Men ovanstående ser jag varenda avsnitt av. Och jag älskar varenda minut av mitt TV tittande.

Jag fattar bara inte hur jag ska hinna med allt ibland. Men att låta bli? Glöm det.

1 kommentar:

  1. Jag kan inte heller se på tv längre. Fast av andra orsaker - kan inte för mitt liv koncentrera mig. Klarade inte ens att se på cityakuten igår, som jag längtat efter. Hoppas jag fått svar på saker och ting innan Lost på onsdag, svar som jag gillar.

    SvaraRadera