söndag, oktober 09, 2005

Stora killen

Om tre veckor fyller sonen fyra år.



Han sa till sin pappa igår:



"Jag skall önska mig en dator som jag kan hålla på med själv".





Han är less på att vänta på oss.


Han älskar att sitta vid datorn. Han har fått en egen användare som han klickar in sig på och skriver lösenord själv. Sen går han in på svt:s sida och surfar runt bland I drakens värld, Höjdarna, Myror i brallan och Högaffla hage.






Jag är så imponerad av hur han lär sig att använda musen och klicka sig runt och följa instruktioner.



"Kolla Mamma! Kom och kolla vad jag kan!!" ropar han lyckligt mest hela tiden. Och sen om jag ska prova så dissar han mig och förklarar att "sådär gör man inte Mamma, såhär gör man".

1 kommentar:

  1. Shit vad duktiga de är. Än så länge får jag ha datorn i fred från 3 åringen men det kommer nog inte att dröja förr än jag måste dela med mig.....Vill inte....

    Ha det så bra.
    Cia

    SvaraRadera