måndag, oktober 31, 2005

Sista kvällen

Bläh. Det känns inge kul det här med vikten. Även om jag VET att det kommer svackor, och nästa vecka kanske det går jättebra. Men ändå. Jag blir lite modstulen.



Oroar mig för om jag får vara kvar på jobbet.

Min praktiktid går ju ut om två veckor och innan dess skall väl chefen ta ställning till om de har råd att ha mig kvar. Eller nåt.

Det känns hursomhelst jobbigt att inte veta om jag får jobba där längre än två veckor till. Jag trivs ju så otroligt bra och nu känner jag att jag verkligen börjar komma in i rutinerna där. Jag vill vara kvaaar.
Den som lever får se.



Ikväll var sista kvällen med min treåring. Imorgon är det en fyraåring som vaknar här hos oss. Jag måste slå in lite presenter till honom som jag har köpt.
Han är väldigt exalterad över födelsedagen. Vi har köpt glasstrutar att ta med till dagis imorgon och bjuda på.




Jag skall väl baka en tårta ikväll eller nåt. Om jag hinner.

Förra året fick han en spindelmannentårta. Jag orkar inte göra något avancerat i år tror jag.

1 kommentar:

  1. Försöka duger:
    Jag kör med viktväktarnas pointsmetod. Har funkat finfint förut innan graviditeten.
    Fast jag tränar rätt mycket så jag måste kanske justera antalet points lite.

    SvaraRadera